Ogłoszenie o zatrudnieniu – inspektor ds. kadr i płac

 

Szpital Pomnik Chrztu Polski poszukuje doświadczonej i zmotywowanej osoby na stanowisko inspektora ds. kadr i płac.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,

  • doświadczenia na podobnym stanowisku,

  • praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PFRON i innych w zakresie służby zdrowia,

  • praktyczna znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office,

  • praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń oraz bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu podatku dochodowego i przepisów dot. wynagrodzeń służby zdrowia,

  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów rozliczeniowych do ZUS, US
  • zdolności analityczne, dokładność, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,

  • odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,

  • komunikatywność, rzetelność i dokładność, terminowość i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja własnej pracy i samodzielność w działaniu.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w służbie zdrowia.

Głowne obowiązki:

  • prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,

  • sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,

  • organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej szpitala,

  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,

  • przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,

  • nadzór nad terminowością wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników oraz odpowiednich szkoleń,

  • obsługa programu płacowo – kadrowego wykorzystywanego przez szpital ,

  • przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, US,

  • samodzielne naliczanie wynagrodzeń zgodnie przepisami w tym podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych,

  • sporządzanie sprawozdań do GUS i Ministerstwa Zdrowia oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PEFRON),

  • korespondencja z instytucjami publicznymi w tym prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków,

  • sporządzanie zaświadczeń z zakresu wynagrodzeń, w tym RP-7, Z-3 i inne,

  • sporządzanie raportów, wykazów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,

  • obsługa audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych,

  • obsługa programu Płatnik,

  • opracowywanie i wdrażanie systemów i regulaminów wynagrodzeń oraz układów zbiorowych,

  • zarządzanie ZFŚS.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV oraz list motywacyjny,

  • kopie świadectw pracy,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania aplikacji z dopiskiem „inspektor ds. kadr i płac” na:

adres e-mail: a.malinowska@zoz.gniezno.pl 

lub

złożenia aplikacji osobiście w siedzibie Szpitala – ul. Św. Jana 9, pokój 21.

Prosimy o dopisywanie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie dancyh osobowych. 

 

Data publikacji: 2019-08-09

FacebookTwitterGoogle+